Struktūra      Versija neįgaliesiems

 

Švėkšnos „Saulės“ gimnazija

Biudžetinė įstaiga

Mokomoji kalba – lietuvių

Adresas: Sodo g. 1, Švėkšna, LT-99384 Šilutės r.

Tel.: (8 441) 48282 Faks.: (8 441) 48353

El. paštas:    direktorius@saule.silute.lm.lt

Juridinio asmens kodas: 290697540

Duomenys apie gimnaziją kaupiami ir saugomi Juridinių asmenų registre

 

 

 

       

  

 

 

_______________

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas

2023-01-02

Projektas „Pradinio ugdymo informatikos programos rengimas, išbandymas ir diegimas“

   Švėkšnos „Saulės“ gimnazijos pradinukai dalyvauja projekte „Pradinio ugdymo informatikos programos rengimas, išbandymas ir diegimas“. Pradinių klasių mokytojos ugdo  informatikos gebėjimus ir veiklas  integruoja į įvairių dalykų pamokas, paragina mokinius dalyvauti IT konkursuose. 2a klasės mokiniai  tobulino savo piešimo įgūdžius ir su programėle „FlipaClip“ mokėsi kurti judančius kalėdinius atvirukus/sveikinimus. Kamilė Budvytytė dalyvavo respublikiniame kūrybiškumo bei informacinių technologijų pažinimo skatinimo konkurse „Žiemos fantazija 2022“.  Visi antrokai aktyviai įsitraukė į IT veiklas, tobulina savo gebėjimus, bendradarbiauja vienas kitam  padėdami  perprasti  šiuolaikinių technologijų gudrybes. Informavo 2a kl. mokytoja Nijolė Kairienė

    

 

  

  

 


 

09.2.1-ESFA-K-728 Ikimokyklinio ir bendrojo ugdymo mokyklų veiklos tobulinimas

Projekto Nr. 09.2.1-ESFA-K-728-03-0047 „Mokomės. Dalijamės. Augame"

Įdiegto patyriminio modelio ataskaita

 

 

 


Džiaugiamės, kad gimnazija pripažinta sveikatą stiprinančia mokykla.

 


 

 

Didžiuojamės, kad gimnazija pripažinta OLWEUS mokykla 2020-2021 ir 2021-2022 mokslo metams. Stengsimės ir toliau nepriekaištingai vykdyti OLWEUS programos reikalavimus.

 


 

PROJEKTAS „TRADICIJŲ PUOSELĖJIMAS IR PRITAIKYMAS ŠIŲ DIENŲ REALIJOMS, PASITELKIANT PATYRIMINĘ VEIKLĄ“

    Projekte „Tradicijų puoselėjimas ir pritaikymas šių dienų realijoms, pasitelkiant patyriminę veiklą“ dalyvaujantys I grupės mokiniai susipažino su medžio drožybos tradicijomis Lietuvoje ir Švėkšnos apylinkėse.  Mokiniai stebėjo ir vykdė edukacines veiklas mokytojo Vytauto Bliūdžiaus dirbtuvėse, susipažino su darbo įrankiais, naudojamais medžio drožyboje, gaminių pavyzdžiais ir jų gaminimo technologijomis, turėjo galimybę ir patys juos išbandyti. Taip pat mokiniai aplankė Vaidoto Bliūdžiaus vėtrungių dirbtuves, kur susipažino su vėtrungių gamybos ypatumais. Švėkšnos tradicinių amatų centre mokiniai mokėsi gaminti vėtrunges ir jas dažyti. Gaila, kad dėl karantino mokiniai negalėjo vykti į edukacinės išvykas į Kintus, Mingės kaimą.

 

  

  

  

  

  

  

 

     Projekte „Tradicijų puoselėjimas ir pritaikymas šių dienų realijoms, pasitelkiant patyriminę veiklą“ dalyvaujantys II grupės mokiniai supažino su senosios Lietuvių priešistorės, žalvario amžiaus gaminių technika, komponavimo būdais, dekoravimo elementais. Visi užsiėmimai buvo sudaryti iš dviejų dalių – teorinės ir praktinės.

     Pirmos dalies užsiėmimuose technologijų mokytoja Klara Pozingienė  pristatė žalvario (bronzos) amžiaus laikotarpį, pasakojo apie žalvario chemines ir fizines savybes, archeologijos mokslo atradimus Lietuvoje ir Latvijoje, baltų gentis, kultūrinius genčių skirtumus (nešiosena, laidosena, piliakalnių skirtumai), Sėlos regioną, žalvarinius ginklus ir papuošalus, žalvario gaminių gaminimo ir metalo apdirbimo technologijas. Teorinė medžiaga mokiniams buvo papildyta demonstruojamomis skaidrėmis ir autentiškais Šilutės krašto muziejuje saugomais žalvariniais bei geležiniais radiniais iš Šilutės rajono archeologinių paminklų.

     Antroji dalis - mokinių praktinė veikla.  Jos metu iš vielos ar plokštelės mokiniai mokėsi gaminti įvairius juvelyrinius dirbinius (žalvarinį arba varinį papuošalą) šaltuoju metalo apdirbimo metodu, naudojant plaktukus, reples, dildes, kaltelius, šlifavimo priemones.

Edukacinių užsėmimų metu mokiniai pasigamino sau patinkančius žalvario gaminius: mergaitės gaminosi plokščius ar dvigubo – trigubo pynimo žalvarinius žiedus, širdeles, berniukai kaldinosi įvairius pakabučius su iškaltais senovės baltų simboliais. Mokiniams ši veikla labai patiko, nes pasigamintus dirbinius kai kurie mokiniai žadėjo panaudoti kaip kalėdinę dovaną savo artimiesiems.

Labai gaila, kad dėl karantino apribojimų mokiniai negalėjo sudalyvauti edukaciniame užsiėmime pas senosios juvelyrikos amato puoselėtoją Rimantą Ordiną Jurbarko rajone.

     

  

  

 

     Projekto „Tradicijų puoselėjimas ir pritaikymas šių dienų realijoms, pasitelkiant patyriminę veiklą“ III grupės „Muzikinio paveldo tradicijų puoselėjimas“ mokiniai analizavo muzikinį paveldą, susipažino su pačiais seniausiais muzikos instrumentais , mokėsi įvaldyti muzikinį instrumentą ukulėlę.

     Projekto metu mokiniai dalyvavo susitikime su kompozitoriumi multiinstrumentalistu Sauliumi Petreikiu, kuris pravedė mokiniams edukacinį koncertą „Senieji Lietuvos instrumentai“.  Mokiniai dalyvavo teatralizuotame muzikiniame pasirodyme, kur išgirdo senųjų Lietuvos instrumentų istoriją, klausėsi atliekamų kūrinių. Jie galėjo pamatyti ir išgirsti daugiau nei 30 instrumentų skambesį. Susitikimas su kompozitoriumi mokiniams paliko neišdildomą prisiminimą.

     Įdomus ir įsimintinas mokiniams buvo susitikimas su mūsų kraštiečiu bandonijų ir armonikų kolekcionieriumi Mindaugu Nogaičiu. Kolekcionierius ne tik papasakojo apie savo pomėgį rinkti instrumentus, bet ir kartu su mokiniais, pritariant jo grojamai armonikai, atliko keletą dainų.

     Iš projekto lėšų mokykla įsigijo 19 ukulėlių, kurias jau spėjo išbandyti pradinių klasių vyresnieji mokiniai. 5-9 klasių mokiniai su ukulėlėmis, grojimo technika susipažino nuotoliniu būdu. Klausėsi atliekamų kūrinių įrašų, kuriuos atliko jų bendraamžiai iš Kauno rajono Domeikavos gimnazijos bei Alytaus Šaltinio progimnazijos.

     Mokiniai džiaugiasi įsigytais instrumentais ir laukia, kad galėtų kuo greičiau grįžti į mokyklą ir išmokti groti. Ne vienas mokinys prasitarė, kad prašys Kalėdų senelio dovanos - ukulėlės.

     Gimnazijos mokiniai jau 24 metus turi galimybę puoselėti tautinį šokį septyniose įvairaus amžiaus tautinių šokių kolektyvuose „Saulė“. Šie kolektyvai kasmet dalyvauja rajoniniuose ir respublikiniuose renginiuose bei konkursuose. Džiaugiamės, kad iš projekto lėšų galėjome atnaujinti tautinius rūbus.

     Gimnazijoje ir toliau bus vykdoma mokinių veikla, susijusi su medžio drožyba ir žalvario dirbinių gamyba, bus  sukurtas ukulėlių ansamblis, kuris vykdys integracinę veiklą, atstovaus ir reprezentuos gimnaziją bendradarbiaujančių mokyklų tinkle. Baigiamasis renginys bendruomenei „Švėkšnos „Saulės“ gimnazijos menų dienos“ vyks pasibaigus karantinui.

  

  

  

  

 


Projektas „Mokyklų aprūpinimas gamtos ir technologinių mokslų priemonėmis”

 

  Švietimo ir mokslo ministerijos (ŠMM) Švietimo aprūpinimo centras (ŠAC) prisideda prie nacionalinių strateginių švietimo prioritetų įgyvendinimo ir vykdo projektus, finansuojamus 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos ir LR Vyriausybės lėšomis. Projektus inicijuoja ŠMM. Projektus vykdo ŠAC kartu su partneriais (savivaldybėmis, švietimo centrais, aukštojo mokslo įstaigomis ir pan.).

Projektas „Mokyklų aprūpinimas gamtos ir technologinių mokslų priemonėmis“, projekto kodas Nr. 09.1.3-CPVA-V-704-02-0001

Projekto tikslas – didinti bendrojo ugdymo įstaigų tinklo veiklos efektyvumą. 

Projekto uždavinys – modernizuoti gamtos ir technologinių mokslų mokymo(si) aplinką.

Projekto partneriai: 

  • visos šalies savivaldybės, kurių tarybos yra mokyklų steigėjai;
  • valstybinės mokyklos: Kauno dailės gimnazija, Kauno Juozo Naujalio muzikos gimnazija, Klaipėdos Eduardo Balsio menų gimnazija, Panevėžio Vytauto Mikalausko menų gimnazija, Kalesninkų Mykolo Rudzio pagrindinė mokykla, Šalčininkų Lietuvos tūkstantmečio gimnazija, Turgelių „Aistuvos“ gimnazija, Šiaulių Sauliaus Sondeckio menų gimnazija, Nacionalinė Mikalojaus Konstantino Čiurlionio menų mokykla, Vilniaus „Šaltinio“ pagrindinė mokykla, Vilniaus lietuvių namai, Buivydiškių pagrindinė mokykla, Eitminiškių gimnazija, Juodšilių „Šilo“ gimnazija, Lavoriškių gimnazija, Riešės gimnazija.

Projekto įgyvendinimo metu vykdomos šios veiklos:

  1. gamtos ir technologinių mokslų mokymo priemonių ir įrangos įsigijimas;
  2. gamtos ir technologinių mokslų mokymui įsigytų mokymo priemonių ir įrangos panaudojimo ugdymo procese metodikų parengimas.

Projektui įgyvendinti skirtos Europos Sąjungos struktūrinių fondų ir Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – 6 950 880,43 eurų.

Projekto trukmė: 28 mėn. (2017 m. kovo 22 d. – 2019 m. liepos 22 d.)

Informaciją teikia: Giedrė Daugirdienė, el. p. Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį., tel. (8 5) 264 9460, +370 684 43187

Dalia Lėckaitė, el. p. Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį., tel. (8 5) 264 9449, +370 684 43 245

 

Gamtosauginis ugdymas pradinėse klasėse:

Gamtos pažinimas ir saugojimas yra integrali pradinio ugdymosi programos dalis. Gautos priemonės mūsų pradinukams praturtina pamokas bei neformaliojo švietimo veiklas. Bandymai, eksperimentai, tyrinėjimai -  aktyvi veikla, kurios metu vaikai kaupia patirtį, diskutuoja, sutelkia dėmesį, skatina kritiškai mąstyti, spręsti problemas. Taip pat vaikai čia ugdosi mokėjimą mokytis, mokosi per patirtį , vaizduoja veiklos rezultatus naudodami įvairias saviraiškos priemones, įgyja praktinių gebėjimų, ugdosi emocinį vertybinį santykį su gamta. Sukurta edukacinė erdvė kartu su priemonėmis yra lyg natūrali vizualizuota gamtos priemonė, skatinanti vaikų domėjimąsi gamta, jos objektais, toks pažinimo procesas vaikams patrauklus ir įdomus. Mokiniai mokėsi pasverti savo kuprinę, tyrė medžiagų (druskos, cukraus, sodos, kreidos) tirpimo greitį vandenyje. Stebėjo,  kiek ilgai gali degti žvakutė skirtingų didžių stiklainiuose, matavo medžių kamienus. Skaičiavo, kiek vandens lašiukų telpa skirtingose monetose. Pasaulio pažinimo pamoka „Elektros grandinė“ pavyko, nes mokiniai praktiškai mokėsi ją sujungti. Greit suprato apie natūralius ir dirbtinius šviesos šaltinius.

                                                                                               

Pastaraisiais metais išpopuliarėjus socialiniams tinklams, kuriuose vyrauja tobulo gyvenimo iliuzija, vaikams kyla vis daugiau emocinės ir fizinės sveikatos iššūkių. Anot psichologų, viešai demonstruojama geroji gyvenimo pusė vaikams sustiprina nepasitikėjimą savimi, sunku atskirti realybę nuo virtualios, sukuriama iliuzija, kad tik socialiniuose tinkluose populiarūs žmonės yra sėkmingi, mokyklose gimsta vis daugiau patyčių. Iš to seka ir kiti iššūkiai: nuolatinis neužtikrintumas, pagal ką besiformuojančiai asmenybei vertinti save, kaip savimi tikėti, kaip valdyti kylančias sunkias emocijas (liūdesį, nepasitikėjimą, pyktį), kuo vadovautis. Siekiant padėti moksleiviams lengviau suvokti save, atskirti, kas yra tikra, padėti nepasimesti vizualiai tobulame pasaulyje, bus organizuojami renginiai mokyklose, kuriuose pagal numatytas temas su vaikais įvairią problematiką aptartų profesionalūs lektoriai. Taip pat numatoma diskusijų bei aktyvaus protinio ir fizinio aktyvumo erdves integruoti į Laisvės pikniką.

Vykdytojas

VšĮ Laisvės TV

Priemonė

Bendradarbiavimo skatinimas sveikatos netolygumų mažinimo srityje

Prioritetas

8 prioritetas. Socialinės įtraukties didinimas ir kova su skurdu

Projekto numeris

 08.4.2-ESFA-K-629-02-0022  

Projekto pavadinimas

Kartu

Projekto vertė: 199.866,47 EUR

Finansavimo suma: 162.671,32 EUR

 

 
 
Projektas „Sveikatiada"
 

„Sveikatiada“ - tai ilgalaikė sveikos gyvensenos ugdymo programa, kuri suteikia vaikams žinių ir praktinių įgūdžių apie sveikatą, mitybą ir fizinį aktyvumą.  Organizuojami vaikams įdomūs ir patrauklūs renginiai, kurių metu moksleiviai plečia savo žinias ir supratimą sveikos mitybos ir fizinio aktyvumo srityse. Veiklose dalyvauja ne vien moksleiviai, bet ir mokytojai, mokyklų  darbuotojai ir tėvai. Projektą vykdo mokytoja Vilma Adomavičienė.

Sveikatiados planas 2016-2017 m. m.

 

 

 Didžiuojamės, kad gimnazija pripažinta OLWEUS mokykla 2016-2017 ir 2017-2018 mokslo metams. Stengsimės ir toliau nepriekaištingai vykdyti OLWEUS programos reikalavimus.

 
 
 
Programa „Gyvai“
 
 
 
 
 
„Antro žingsnio“ programa
 

Mokytojos Martina Zimkienė ir Rinalda Juciuvienė vykdo šią programą nuo 2013-2014 m. m.

Nuoroda į „Antro žingsnio“ programos aprašymą:

http://www.bepatyciu.lt/mokykloms/kitos-smurto-prevencins-programos-diegiamos-lietuvoje/antras-zingsnis-second-step/


 

Olweus programa

INFORMACIJA APIE OLWEUS PROGRAMOS VYKDYMĄ MOKYKLOJE

 

Nuo 2013 m. rugsėjo 1 d. mokykloje pradėta įgyvendinti Olweus programa.

Ši programa yra sukurta Norvegijoje. Jos autorius - prof. Dan Olweus, daugiau kaip 30 metų nagrinėjantis patyčių ir smurto temas. Programa sėkmingai taikoma ne tik Norvegijoje, bet ir kitose šalyse – JAV (36 valstijose), Švedijoje, Islandijoje. Smurto tyrimų ir prevencijos centras JAV, Kolorado valstijoje, paskelbė ją viena iš 12 efektyviausių smurto prevencijos programų pasaulyje. Jos įgyvendinimo rezultatai rodo, kad ženkliai sumažėjo patyčios tarp bendraamžių mokykloje (30-70%), taip pat pagerėjo santykiai ne tik tarp bendraamžių, bet ir tarp mokinių ir mokytojų. Šioje programoje dalyvavę mokytojai ir mokiniai įgijo didesnę socialinę kompetenciją, reikšmingai sumažėjo asocialių poelgių (vandalizmo, muštynių, vagysčių, pamokų praleidinėjimo).

Programos esmė – išmokyti visą mokyklos personalą atpažinti, pastebėti patyčias ir tinkamai į jas reaguoti. Olweus programą mokykloje padės įgyvendinti norvegų paruošta  instruktorė, kuri dirbs su mokyklos bendruomene institucijos, klasės bei individualiame lygmenyse. Į programos vykdymą taip pat įtraukiami pedagogai, klasės auklėtojai, specialistai, mokiniai ir jų tėvai. Tikimės, kad įdiegus programą  mokykloje mokytojai ir mokiniai gebės geriau pastebėti, atpažinti ir reaguoti į patyčias, padidės mokytojų kompetencija sprendžiant patyčių atvejus, pasikeis mokyklos bendruomenės narių nuostata į patyčių reiškinį, patobulės mokytojų bei mokinių įgūdžiai spręsti konfliktus bei problemines situacijas, mokytojai ir klasių auklėtojai įgys naujų kompetencijų. Šių pokyčių pasekoje pagerės bendras mokyklos mikroklimatas, mokyklos bendruomenės narių santykiai.

Švėkšnos „Saulės“ gimnazijos bendruomenė toliau vykdo patyčių prevencijos programą OLWEUS. 2015-2016 m. m. mokykla diegs Olweus programos kokybės užtikrinimo sistemą (toliau – OPKUS). Tai vadybos priemonė, kurios tikslas - išlaikyti Olweus patyčių prevencijos programos (toliau – Olweus programa) nuostatas ir užtikrinti programoje taikomų priemonių tęstinumą.
Mokykloje taikomos OPKUS priemonės reiškia sistemingą ir ilgalaikį požiūrį į patyčių prevenciją ir atitinka Olweus programos kokybės reikalavimus bei pačios mokyklos tikslus ir siekius, išdėstytus mokyklos kokybės plane. OPKUS bus integruota į visas įprastines mokyklos veiklas.

Daugiau informacijos apie Olweus programą galima rasti Specialiosios pedagogikos ir psichologijos centro internetinėje svetainėje www.sppc.lt skyrelyje ,,Olweus programa“, https://www.nsa.smm.lt/svietimo-pagalbos-departamentas/psichologijos-skyrius/prevencija/olweus-patyciu-prevencijos-programa/olweus-programa/

OLWEUS PATYČIŲ PREVENCIJOS PROGRAMOS KOKYBĖS UŽTIKRINIMO PLANAS 2020-2021 M. M.

 

Lankstinukas 1

Lankstinukas 2

 

 
 
 
Kūrybinių partnerysčių projektas „Tyrinėjanti mokykla“
 

Plačiau apie projektą - http://www.kurybinespartnerystes.lt/apie-projekt

2014 m. kovo mėn.

Mokykloje įsibėgėja Kūrybinių partnerysčių projektas „Tyrinėjanti mokykla“.  Kūrybinių partnerysčių agentas Andrius,  projekte dalyvaujantys kuruojantys praktikai Agnija ir Inga  kartu su mokytojais ieško būdų, kaip įprastus dalykus mokytis kitaip, kaip sukurti pamoką, kuri tuo pačiu metu yra džiugi, įdomi,  kaip mokinius įkvėpti ir padėti jiems mokytis, bendradarbiauti, mąstyti, kurti.

  1. Viena tokių netradicinių pamokų vyko vasario 26 d. Visi 8a klasės mokiniai susirinko  informaciniame centre į rusų kalbos pamoką.  Pamoką vedė rusų kalbos mokytojos V. Jasaitienė ir E. Žakšauskienė, bei kuruojančios praktikės Agnija ir Inga. Mokiniai mokėsi sukurti pakvietimą į gimtadienio šventę rusų kalba. 8-okai dirbo grupėmis, turtino savo žodyną  atlikdami   įvairias užduotis,  žaisdami žaidimus. Mokiniai su užsidegimu atliko užduotis. Tokioje kūrybiškoje pamokoje, kai pamoką veda net keturios mokytojos, ne dažnai gali pabuvoti.

 

 

2013-12-03

2013 m. spalio 17 d. mokykloje startavo Kūrybinių partnerysčių projektas „Tyrinėjanti mokykla“. Į projektą įsijungė  8a, 7b klasės mokiniai ir  grupė mokytojų, kurie pasiruošę naujiems iššūkiams.  Projekto metu tikimės atnaujinti metodus, priemones,  veiklos organizavimo būdus, aplinką ir mokytojų požiūrį į savo pačių kūrybiškumą, bei kūrybiško darbo galimybes.

Ne kartą mokykloje lankėsi kūrybinių partnerysčių agentas,   rytų kovos menų mokytojas, vadovaujantis Bujinkan organizacijai Lietuvoje, neformaliojo švietimo mokytojas Andrius Zaidovas.

Lapkričio, gruodžio mėnesiais mokykloje vyko pasiruošimo etapas, kuriame darbo grupė kartu su kūrybos agentutyrinėdama problemas ir kasdieninę veiklą, diskutuodama, priėjo  bendros išvados, kad reikia skatinti mokinių ir mokytojų bendradarbiavimą, siekiant darnos tarp klasės mokinių, mokytojų ir visos mokyklos bendruomenės, užkertant kelią pašaipoms, ugdant atsakomybės jausmą, atliekant namų darbus ir kitas užduotis.

Pirmasis projekto tyrinėjimo etapas baigėsi. Laukiame į mokyklą atvykstančio Kuriančio praktiko.

2013-12-02

Lapkričio 27 d. į Kūrybinių partnerysčių projektą „Tyrinėjanti mokykla" entuziastingai įsijungia ir 7b klasės mokiniai kartu su savo auklėtoja Egida Žakšauskiene.

 

 

 

 

 

 

2013 m. lapkričio 21 d. mokykloje  vėl Kūrybinių partnerysčių projekto „Tyrinėjanti mokykla" kūrybinis agentas Andrius Zaidovas.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2013 m. spalio 17 d. mokykloje startavo Kūrybinių partnerysčių projektas „Tyrinėjanti mokykla“. Į mokyklą atvykokūrybinių partnerysčių agentas, rytų kovos menų mokytojas, vadovaujantis Bujinkan organizacijai Lietuvoje, neformaliojo švietimo mokytojas Andrius Zaidovas.
 
 
 
 

 
Projektas „Tapk"
 

Mokykla įsijungė į regionio tapatumo stiprinimo projektą,kurį organizuoja Lietuvos skautija.Mokyklos skautai šiąprogramą įgyvendins bendradarbiaudami su vietos bendruomenėmis, etnokultūrinį paveldą puoselėjančiomis organizacijomis bei muziejais. Programos tikslas – skatinti vaikų ir jaunimo bendradarbiavimą, didinti jų įtaką įgyvendinant vaikų ir jaunimo neformalųjį pilietinį ir tautinį ugdymą, siekiant stiprinti tolerancijos ir kultūrinio paveldo puoselėjimo ir saugojimo įgūdžius.

Veiklos vykdomos įgyvendinant Europos socialinio fondo ir Lietuvos Respublikos lėšomis finansuojamą/dalinai finansuojamą projektą TAPK („Neformaliojo švietimo paslaugų rėmimo sistemos sukūrimas savivaldybėse"), kurį administruoja Švietimo mainų paramos fondas.


 
PROJEKTAS „TECHNOLOGIJŲ, MENŲ UR GAMTOS MOKSLŲ INFRASTRUKTŪRA“
 

1. Fotoaparatas Kodak Easyshare Z981 -2 vnt.

2. Stacionarus kompiuteris Lenovo ThinkCentreM58 -1 vnt.

3. Stacionarus kompiuteris Lenovo ThinkCentreM58 (meniniam ugdymui) -3 vnt.

4. Nespalvotas spausdintuvas Xerox Phaser 3100 MFP/S- 3 vnt.

5. Projektorius Epson EB-X7 ir dokumentų kamera AverVision 300AF – 2 vnt.

6. Spalvotas spausdintuvas XEROX Phaser 6121 MFP-S – 1 vnt.

7. Nešiojamas kompiuteris HP 6730b – 5 vnt.

8. Žmogaus anatomijos modelis – 1 vnt.

9. Žmogaus griaučių modelis – 1 vnt.

10. Degimo krosnelė „SNOL 45/1200“ – 1 vnt.

11. Įrankių rinkinys keramikos darbams – 1 vnt.

12. Ampermetras -3 vnt.

13. Elektros rinkinys – 3 vnt.

14. Elektrostatikos demonstracijų rinkinys – 1 vnt.

15. Laidų rinkinys – 2 vnt.

16. Rinkinys geometrinei ir banginei optikai – 3 vnt.

17. Voltmetras – 3 vnt.

18. Demonstracinis kinematikos ir dinamikos rinkinys – 1 vnt.

19. Įrenginys dujų dėsniams demonstruoti – 1 vnt.

20. Varžos matavimo rinkinys – 1 vnt.

21. Dailės reikmenų ir įrankių rinkinys – 1 vnt.

22. Darbų eksponavimo įrangos rinkinys – 1 vnt.

23. Grafikos spausdinimo presas – 1 vnt.

24. Puslapio maketų kūrimo kompiuterinė programa INDesing CS5 7 Windows Internacional English AOO License 1 USER EDU License - 1 vnt.


 

PROJEKTAS „BENDROJO LAVINIMO MOKYKLŲ MODERNIZAVIMAS“

1. Dokumentų kamera „AverVisionCP355“ – 1 vnt.

2. Projektorius Nr.1 „Epson EB-X9“ – 1 vnt.

3. Projektorius Nr.2 „BENQ MX810ST“ – 4 vnt.

4. Įstaigų darbo kėdė – 6 vnt.

5. Kompiuterinis – rašomasis stalas – 6 vnt.

6. Pertvara – 3 vnt.

7. Vežimėlis kompiuterio procesoriui – 3 vnt.

8. Šoninė Spintelė – 6 vnt.

9. Interaktyvioji lenta Smart SB680 su mobiliu stovu – 1 vnt.

10. Stacionarus kompiuteris „Lenovo ThinkCentre M58“ – 3 vnt.

11. Baltoji lenta „Mobile reversible board“ – 1 vnt.

12. Projektorius Casio XJ-S32 ir dokumentų kamera AverVision CP-300“ – 1 vnt.

13. Nešiojamas kompiuteris HP6730b – 4 vnt.

 


GIMNAZIJOS DALYVAVIMAS „MOKYKLŲ TOBULINIMO PROGRAMOJE PLIUS“

Mūsų gimnazija nuo 2009 metų pavasario dalyvauja ,,Mokyklos tobulinimo programos plius“ projektuose ,,Bendrojo lavinimo mokyklų modernizavimas“ ir „Technologijų, menų ir gamtos mokslų infrastruktūra“, kurie yra finansuojami Europos Sąjungos.

„Mokyklų tobulinimo programa plius“ yra viena iš septynių LR švietimo ir mokslo ministerijos nacionalinių programų, kurios bendrasis tikslas – užtikrinti visuomenės poreikius atitinkančią bendrojo ugdymo kokybę diegiant naujoves ir stiprinant švietimo sistemą. Bendrosiose programos nuostatose rašoma, kad „Mokyklų tobulinimo programa plius“ parengta siekiant įgyvendinti 2007-2013 metų žmoniškųjų išteklių plėtros veiksmų programos 2 prioritetą „Mokymasis visą gyvenimą“ ir 2007-2013 metų Sanglaudos skatinimo veiksmų programos 2 prioritetą „Viešųjų paslaugų kokybė ir prieinamumas: sveikatos, švietimo ir socialinė infrastruktūra“.


MTP PLIUS programos projektas „Bendrojo lavinimo mokyklų modernizavimas“

Infrastruktūrinės plėtros projektas „Bendrojo lavinimo mokyklų modernizavimas“ yra Mokyklų tobulinimo programos plius (MTP plius) dalis, kuriuo siekiama įrengti šiuolaikinėmis technologijomis (stacionariomis ir mobiliomis) aprūpintas mokytojų darbo vietas. Įranga skirta mokytojui pasiregti ugdomajai veiklai, dirbti su elektroninėmis švietimo sistemomis, žinynais, duomenų bazėmis, bendrauti su kitų dalykų ar mokyklų specialistais, mokinių tėvais ir kt.

Švėkšnos „Saulės“ gimnazijai skirta apie 87456,06 Lt.

GAUTOS PRIEMONĖS


MTP PLIUS programos projektas „Technologijų, menų ir gamtos mokslų infrastruktūra“

Pagrindinis projekto „Technologijų, menų ir gamtos mokslų infrastruktūra“ uždavinys – modernizuoti bendrojo lavinimo mokyklas bei profesinio rengimo įstaigas, kurios turi 9–12 klasių mokinius ir technologinių gimnazijų skyrius, atnaujinant gamtos, menų bei technologijų mokymo priemones, stakles ir įrengimus.

Dalyvavimas „Technologijų, menų ir gamtos mokslų infrastruktūra“projekte padeda gerinti ugdymo bazę, ugdymo kokybę. Interaktyvių lentų panaudojimas, gamtos, menų technologijų mokymo priemonės kelia mokinių mokymosi motyvaciją, ugdymo procesą daro įdomesniu, aktyvesniu. Šiuolaikinės technologijos mokyklą daro atviresnę, prieinamesnę visuomenei.

Švėkšnos „Saulės“ gimnazijai skirta apie 134 820 Lt.

 

GAUTOS PRIEMONĖS

www.saule.silute.lm.lt - Šilutės r. Švėkšnos „Saulės“ gimnazija